Nieuwsoverzicht

Jobdigger introduceert met Intelligence Group het Doelgroependashboard

Hoe lastig is een doelgroep te werven? Hoe lang staat een vacature gemiddeld open? Welke (social) media moet ik inzetten? Is de doelgroep actief of latent? Vragen die essentieel zijn om een goede recruitmentstrategie vorm te geven, maar antwoorden op deze vragen zijn niet altijd makkelijk te vinden.

Om recruiters te helpen met doelgroepinformatie, heeft Jobdigger samen met Intelligence Group het DoelgroepDashboard ontwikkeld. Een dashboard dat direct en online in alle actuele doelgroepinformatie voorziet. Met alleen het invullen van de functienaam, geeft het dasboard binnen enkele seconden toegang tot realtime data van de kandidaat en de markt waarin men zich bevindt. Er is ook de mogelijkheid om in te zoomen op regio en/of sector.

De drie basisonderwerpen van het DoelgroepDashboard zijn MarktKandidaat en Vacature. Binnen Markt krijgt de gebruiker inzicht in de specifieke arbeidsvraag en -aanbod in de relevante markt. Het segment Kandidaat geeft inzicht in hoe een recruiter een kandidaat kan bereiken of in beweging kan krijgen. Het onderwerp Vacature geeft inzicht in vergelijkende en goed scorende vacatures, ter inspiratie of voor commerciële doeleinden.