Vacature: Medewerker Verkoop Binnendienst

Is sales jouw passie? Kun je de behoeften van de klant doorgronden? Raak jij gemotiveerd van commercieel succes en tevreden klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Verkoop Binnendienst ben jij medeverantwoordelijk voor het commerciële succes van Jobdigger. De leads die vanuit marketing worden aangedragen pak jij samen met het salesteam actief op. Vanaf het eerste contactmoment met de klant tot aan de facturering ben jij betrokken bij het proces. Je voorziet nieuwe leads van informatie in de vorm van demo’s, stelt offertes op en begeleidt hen tijdens het onboardingproces. Door goed te luisteren naar potentiële klanten, maar ook naar onze partners, kan jij hen adviseren en voorzien in de juiste oplossing voor hun behoefte. In deze diverse rol kun jij het onderscheid maken door onze commerciële processen goed te stroomlijnen. Kortom, genoeg uitdagingen om je saleshart sneller te laten kloppen!

Jouw team

Het business development team, waar je onderdeel van uitmaakt, bestaat uit drie marketeers, een accountmanager strategic accounts, een sales-/partnermanager en een customer succes manager. We pakken de markt en kansen samen aan en creëren daarin als team gezamenlijk de mogelijkheden. Je wordt onderdeel van een groeiende organisatie en bent binnen het team betrokken bij het contact met zowel leads als bestaande klanten. Daarnaast ondersteun je het team bij de stappen die we in nieuwe, internationale markten zetten, zoals Duitsland, Frankrijk en Italië.

Wat kun je verwachten bij ons?

Naast dat wij enthousiasme en ambitie graag terugzien in ons team, vinden wij het belangrijk dat je past binnen onze cultuur. Wij geloven in vooruitgang, zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers. Jezelf blijven ontwikkelen om het beste uit jezelf te halen vinden wij erg belangrijk. Hiervoor bieden we dan ook interessante mogelijkheden, zodat jij meegroeit met de organisatie, maar ook je eigen doelen kunt opstellen en behalen. Omdat we sturing op lange termijn belangrijk vinden, gaan we graag een langdurige- en toekomstbestendige relatie aan met onze werknemers. We blijven elkaar enthousiasmeren en stimuleren door activiteiten te ondernemen: voor de klant, maar ook met elkaar. Zo sluiten we iedere vrijdagmiddag de week samen af met een borrel en worden jaarlijks leuke teamuitjes georganiseerd. Een sterk team zorgt ervoor dat je altijd op elkaar kunt terugvallen en vertrouwen.

Verder vragen we:

  • Je hebt minimaal een relevante Mbo-opleiding niveau 4;
  • Bij voorkeur heb je ervaring of affiniteit met verkoop binnendienstactiviteiten;
  • Je hebt passie voor sales en customer succes;
  • Je bent gedreven en resultaatgericht;
  • Je hebt eigen ideeën en initiatieven die je graag inbrengt;
  • Je werkt graag in een (enthousiast en gezellig) team.

Wat bieden wij jou?

Werken bij ons betekent een baan met veel verantwoordelijkheid, vrijheid en ruimte voor groei. Daarnaast kan je het volgende van ons verwachten:

  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien tot een ervaren sales consultant in een innovatieve internationale omgeving;
  • Een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een enthousiast en gedreven team met ruimte voor inbreng van jouw ideeën en werkplezier;
  • Mogelijkheid om flexibel te werken, vanuit huis of op ons nieuwe, gezellige kantoor in het centrum van Arnhem, op loopafstand van Arnhem centraal;
  • Werktijden zijn flexibel en in overleg in te plannen;
  • Een uitstekend salaris en een maandelijkse bonusregeling;
  • 8% vakantiegeld en 30 vakantiedagen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Ruime reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
  • Ruim opleidingsbudget voor professionele ontwikkeling en mogelijkheden om je via trainingen en cursussen verder te ontwikkelen;
  • Notebook (MacBook of Windows naar keuze) en vergoeding voor mobiele telefoon en internet thuis;
  • Een prettige werksfeer binnen een informeel team;
  • Gratis lunch en fruit en leuke vrijdagmiddagborrels.

Wie zijn wij?

Jobdigger is een snel groeiend, innovatief technologiebedrijf gevestigd in het centrum van Arnhem. We verzamelen arbeidsmarktdata in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland, waarmee we de gehele online arbeidsmarkt inzichtelijk en analyseerbaar maken voor recruiters, bemiddelaars en loopbaanprofessionals. We zijn een kleine, hechte organisatie, waarin werkplezier, groei, servicegerichtheid en kwaliteit centraal staan. Onze innovatieve oplossingen worden gebruikt door meer dan 300 (internationale) klanten, zoals Randstad, Manpower, House of HR, Let’s Work. Ook werken we samen met vrijwel elk recruitmentsoftware systeem.

Naast hard werken, professionaliteit en persoonlijke ontwikkeling staan collegialiteit en plezier in ons werk nog steeds voorop.

Solliciteren?

Herken jij jezelf hierin? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Solliciteer nu op deze uitdagende en leuke functie en misschien spreken wij elkaar snel! Dit kan tot en met 31 mei via onderstaande contactgegevens.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Adelbert Smal, Business Development Director EMEA via 06-25028081 of adelbert.smal@jobdigger.nl

Ben je benieuwd naar wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Wil je Jobdigger zien?

Vraag dan nu vrijblijvend een online demo aan

Online demo aanvragen

Wil je op de hoogte blijven van al ons nieuws?
Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!